Redaktionen har ordet
Downloads
Publicerad
Referera så här
Nummer
Sektion
Licens
Det här verket är licensierat under en Creative Commons Erkännande 4.0 Internationell-licens.
Författaren/författarna behåller copyright till verket.
Det här verket är licensierat under en Creative Commons Erkännande 4.0 Internationell-licens.
Författaren/författarna behåller copyright till verket.
Om tidskriften
Utbildning & Lärande strävar efter att utgöra ett forum för vetenskapliga diskussioner inom kunskapsområden som pedagogiskt arbete, didaktik, pedagogik och utbildningsvetenskap och behandlar frågor inom skilda pedagogiska praktiker. Den vänder sig till verksamma forskare och skolaktörer i skilda skolformer och utbildningsverksamheter, samt lärare och studerande vid högskolor och universitet.
Vi loggar anonymiserad användningsstatistik. För detaljer, se vår integritetsinformation.
Utbildning & Lärande | ISSN (Online) 2001-4554
Utgiven av Institutionen för lärarutbildning, Högskolan Dalarna | Open Access enligt Creative Commons CC-BY 4.0
Värdplattform: ”Publicera” av Kungliga biblioteket | Hantering av personuppgifter | Rättigheter
Genom att använda Publicera godkänner du de kakor (cookies) som finns på webbplatsen. Läs mer om hur vi använder kakor.