Ömsesidig samverkan mellan pedagogisk forskning och pedagogisk praktik

Författare

  • Eva Alerby
  • Ulrika Bergmark
  • Göran Dahlén
  • Iris Rosengren Larsson
  • Anna Vikström
  • Susanne Westman

DOI:

https://doi.org/10.61998/forskul.v2i4.30052

Författarbiografier

Eva Alerby

Eva Alerby är professor i lärande, Institutionen för pedagogik och lärande, Luleå tekniska universitet.

Ulrika Bergmark

Ulrika Bergmark är universitetslektor i lärande, Institutionen för pedagogik och lärande, Luleå tekniska universitet.

Göran Dahlén

Göran Dahlén är rektor, Hortlax rektorsområde, Piteå kommun.

Iris Rosengren Larsson

Iris Rosengren Larsson är lärare, Hortlax skola, Piteå kommun.

Anna Vikström

Anna Vikström är universitetslektor i lärande, Institutionen för tillämpad kemi och geovetenskap, Luleå tekniska universitet.

Susanne Westman

Susanne Westman är doktorand i lärande, Institutionen för pedagogik och lärande, Luleå tekniska universitet.

Downloads

Publicerad

2010-09-01

Referera så här

Alerby, E., Bergmark, U., Dahlén, G., Rosengren Larsson, I., Vikström, A., & Westman, S. (2010). Ömsesidig samverkan mellan pedagogisk forskning och pedagogisk praktik. Forskning Om Undervisning Och lärande, 2(4), 23–32. https://doi.org/10.61998/forskul.v2i4.30052

Nummer

Sektion

Vetenskapliga artiklar (in print 2009–2012)