Kritik med problem. Kommentar till Mikael Gilljam och Mikael Persson

Författare

  • Jan-Eric Gustafsson
  • Kajsa Hansen Yang
  • Jan Håkansson
  • Eva Myrberg
  • Henric Román
  • Monica Rosén
  • Daniel Sundberg

Författarbiografier

Jan-Eric Gustafsson

Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, Göteborgs universitet

Kajsa Hansen Yang

Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, Göteborgs universitet

Jan Håkansson

Institutionen för pedagogik, psykologi och idrottsvetenskap, Linnéuniversitetet

Eva Myrberg

Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, Göteborgs universitet

Henric Román

Institutionen för pedagogik, didaktik och utbildningsstudier, Uppsala universitet

Monica Rosén

Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, Göteborgs universitet

Daniel Sundberg

Institutionen för pedagogik, psykologi och idrottsvetenskap, Linnéuniversitetet

Downloads

Publicerad

2013-07-09

Referera så här

Gustafsson, J.-E., Hansen Yang, K., Håkansson, J., Myrberg, E., Román, H., Rosén, M., & Sundberg, D. (2013). Kritik med problem. Kommentar till Mikael Gilljam och Mikael Persson. Pedagogisk Forskning I Sverige , 15(4), 288–294. Hämtad från https://publicera.kb.se/pfs/article/view/53053

Nummer

Sektion

Aktuell pedagogisk forskning