Introduktion
DOI:
https://doi.org/10.58714/ul.v15i3.11269Abstract
Välkommen till ett nytt nummer av Utbildning & Lärande. Själva titeln till denna tidskrift är hopp-ingivande; den handlar om att fördjupa perspektiv, fortsätta forska och formulera nya frågor. Ibland kan den forskning som publiceras här och i andra vetenskapliga tidskrifter också ha bäring på utbild-ningssystemet och dess utveckling. Det sker när remissinstanser, utredare och skolpolitikens olika aktörer refererar till forskning i diskussioner, slutsatser och svar, samt då rekommendationer konkretiseras och formuleras rörande pedagogik och undervisning.
Downloads
Publicerad
Referera så här
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2021 Författarna och tidskriften
![Creative Commons-licens](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 4.0 Internationell-licens.
Författaren/författarna behåller copyright till verket.