Hoppa till huvudinnehåll Hoppa till primär navigationsmeny Hoppa till sidfot
  • Om tidskriften
    • Om Utbildning & Lärande
    • Redaktion
    • Uppgifter om tidskriften
    • Integritetspolicy
  • Arkiv
    • Senaste Volymen
    • Tidigare Nummer
    • Äldre arkiv
  • För Författare
    • Författarinstruktioner
    • Skicka in bidrag
  • Redaktionella Riktlinjer
Sök
  • Registrera
  • Logga in
  1. Hem /
  2. Arkiv

Arkiv

  • Vol 17 Nr 1 (2023)

  • Vol 16 Nr 2 (2022)

  • Vol 16 Nr 1 (2022)

  • Vol 15 Nr 3 (2021)

  • Vol 15 Nr 2 (2021)

  • Vol 15 Nr 1 (2021)

Om tidskriften

Om tidskriften

Utbildning & Lärande strävar efter att utgöra ett forum för vetenskapliga diskussioner inom kunskapsområden som pedagogiskt arbete, didaktik, pedagogik och utbildningsvetenskap och behandlar frågor inom skilda pedagogiska praktiker. Den vänder sig till verksamma forskare och skolaktörer i skilda skolformer och utbildningsverksamheter, samt lärare och studerande vid högskolor och universitet.

Läs mer >>

Skicka in bidrag

Skicka in bidrag

Information om användningsstatistik

Vi loggar anonymiserad användningsstatistik. För detaljer, se vår integritetsinformation.

Utbildning & Lärande | ISSN (Online) 2001-4554

Utgiven av Institutionen för lärarutbildning, Högskolan Dalarna | Open Access enligt Creative Commons CC-BY 4.0 

Värdplattform: ”Publicera” av Kungliga biblioteket | Hantering av personuppgifter

Mer information om det här publiceringssystemet, Plattform och Arbetsflöde av OJS/PKP.

Genom att använda Publicera godkänner du de kakor (cookies) som finns på webbplatsen. Läs mer om hur vi använder kakor.