Research note: Growing through mentoring: an activity-based inquiry into mentor teacher growth in knowledge and practice
DOI:
https://doi.org/10.57126/noad.2023.19552Nyckelord:
Research noteAbstract
The purpose of this research note is to describe an ongoing research project, the demographic characteristics of the mentor teachers who participated in the nationwide survey, and to introduce the articles in progress (i.e., document the processes undertaken in the project to date).
Nedladdningar
Downloads
Publicerad
Versioner
- 2024-09-25 (2)
- 2023-12-29 (1)
Referera så här
Nummer
Sektion
Licens
Det här verket är licensierat under en Creative Commons Erkännande 4.0 Internationell-licens.
Författare som bidrar till NoAD har givit sitt medgivande att publicera sina artiklar under en Creative Commons-licens (Creative Commons CC-BY 4.0), vilket ger tredje part rätt att kopiera och återdistribuera materialet i vilket medium eller format som helst. Det ger också tredje part rätt att bearbeta, förändra och vidareutveckla materialet för vilket syfte som helst, inklusive kommersiellt, på villkor att tydligt erkännande ges till verkets upphovsperson, att en länk till licensen tillhandahålls och att det tydliggörs om ändringar av verket har gjorts. Detta ska göras på skäligt vis, och får ej förespegla att licensgivaren godkänner tredje part eller vederbörandes användning av verket. Författaren/författarna behåller copyright till verket.